вівторок, 21 квітня 2020 р.

Ігровий бум


1. Дидактична гра «Я хочу бути…»
Діти із запропонованих ілюстрацій казкових героїв повинні вибрати персонажа, на якого хочуть бути схожими, та пояснити, що їм подобається у поведінці зразків.
2. Дидактична гра «В яку казку потрапив колобок»
Ця гра призначена для дітей різного віку, все залежить від підбору ілюстрацій до казок.
Мета: закріплювати у дітей знання казок; створення веселого настрою.
На початку гри дітям пропонують загадку про колобок або показують ілюстрацію до казки. Починають розповідати казку: "Жили - були дід та баба ... і покотився по доріжці. Котився колобок, котився і в казках заблукав. Діти, давайте допоможемо колобку повернутися у свою казку. Для цього нам потрібно відгадати, в яку казку потрапив колобок". Показ ілюстрацій.
Можна використовувати розмальовки по казках, де на одній стороні розташований зразок, як розфарбовувати, а на іншій знаходиться контур для розфарбовування. На кожну ілюстрацію наклеюється фігурка колобка. На звороті ілюстрацій можна написати загадки до казки, або уривок з неї.
Можна запропонувати дітям завдання:
- назвати персонажів казки;
- назвати негативних і позитивних героїв;
- згадати слова героїв;
- згадати як закінчується казка
- згадати як починається казка і т.д.
Гра закінчується ілюстрацією до казці колобок."Колобок повернувся у свою казку".
3. Дидактична гра «Оживимо казку»
Хто-небудь  із  дітей  за малюнком  описує  героїв  казки.  Решта відгадують,  хто  вони,  з  якої  казки. Хто  відгадав,  отримує  право скласти загадку-опис за своєю картинкою.
4. Дидактична  гра   «Дитинство казкових героїв»   (ТВВЗ)
Мета: розвивати уяву, осмислення наслідків тих інших подій; вчити дітей аналізувати ситуацію і прогнозувати результати конкретної діяльності, вчинків, реакцію оточуючих.
Хід гри.
   Діти згадують різні казки, які вони знають. Вихователь звертає їхню увагу на те, що кожна доросла людина колись у минулому була теж маленькою дитиною, і пропонує уявити дорослих казкових героїв і по черзі розповідають про них, їх характер, поведінку, тощо. Наприклад, діти називають казку «Гуси-лебеді», а вихователь запитує в них: «Як ви вважаєте, яким було дитинство Баби-Яги, чому вона стала такою злою і непривабливою? Як її називали в дитинстві, в які ігри вона любила грати?»
5. Дидактична  гра «Казковий етикет»
Мета: закріплювати правила етикету; розвивати чемність, вихованість, стриманість.
Матеріал: ілюстрації до різних казок: «Лисиця та Журавель», «Про двох жадібних ведмежаток», «Коза-дереза», «Рукавичка» та ін.
Хід гри
Вихователь пропонує дітям подорож до казкових героїв. На килимку малюнками вниз розкладені ілюстрації до казок. Діти ідуть по колу.
   Діти
          Казки в поле потікали,
          Заблукали і пропали.
Вихователь
          Сашко, швидко в поле йди,
          Казкових героїв ти знайди!
Дитина, яку обирали, перевертає одну ілюстрацію і називає ту казку, яку знайшла, а також пояснює: які правила етикету порушили герої цієї казки або навпаки. Якщо дитина сама не може впоратися, решта дітей допомагають їй.



Немає коментарів:

Дописати коментар