1. Дидактична гра «Я хочу бути…»
Діти із
запропонованих ілюстрацій казкових героїв повинні вибрати персонажа, на якого
хочуть бути схожими, та пояснити, що їм подобається у поведінці зразків.
2. Дидактична гра «В яку казку потрапив
колобок»
Ця гра
призначена для дітей різного віку, все залежить від підбору ілюстрацій до
казок.
Мета:
закріплювати у дітей знання казок; створення веселого настрою.
На початку
гри дітям пропонують загадку про колобок або показують ілюстрацію до казки.
Починають розповідати казку: "Жили - були дід та баба ... і покотився по
доріжці. Котився колобок, котився і в казках заблукав. Діти, давайте допоможемо
колобку повернутися у свою казку. Для цього нам потрібно відгадати, в яку казку
потрапив колобок". Показ ілюстрацій.
Можна
використовувати розмальовки по казках, де на одній стороні розташований зразок,
як розфарбовувати, а на іншій знаходиться контур для розфарбовування. На кожну
ілюстрацію наклеюється фігурка колобка. На звороті ілюстрацій можна написати
загадки до казки, або уривок з неї.
Можна
запропонувати дітям завдання:
- назвати
персонажів казки;
- назвати
негативних і позитивних героїв;
- згадати
слова героїв;
- згадати
як закінчується казка
- згадати
як починається казка і т.д.
Гра
закінчується ілюстрацією до казці колобок."Колобок повернувся у свою
казку".
3. Дидактична гра «Оживимо казку»
Хто-небудь із
дітей за малюнком описує
героїв казки. Решта відгадують, хто
вони, з якої
казки. Хто відгадав, отримує
право скласти загадку-опис за своєю картинкою.
4.
Дидактична гра «Дитинство казкових героїв» (ТВВЗ)
Мета: розвивати
уяву, осмислення наслідків тих інших подій; вчити дітей аналізувати ситуацію і
прогнозувати результати конкретної діяльності, вчинків, реакцію оточуючих.
Хід
гри.
Діти згадують різні казки, які вони знають. Вихователь звертає їхню
увагу на те, що кожна доросла людина колись у минулому була теж маленькою
дитиною, і пропонує уявити дорослих казкових героїв і по черзі розповідають про
них, їх характер, поведінку, тощо. Наприклад, діти називають казку
«Гуси-лебеді», а вихователь запитує в них: «Як ви вважаєте, яким було дитинство
Баби-Яги, чому вона стала такою злою і непривабливою? Як її називали в
дитинстві, в які ігри вона любила грати?»
5.
Дидактична гра «Казковий етикет»
Мета: закріплювати правила етикету;
розвивати чемність, вихованість, стриманість.
Матеріал: ілюстрації до різних
казок: «Лисиця та Журавель», «Про двох жадібних ведмежаток», «Коза-дереза»,
«Рукавичка» та ін.
Хід
гри
Вихователь пропонує дітям подорож
до казкових героїв. На килимку малюнками вниз розкладені ілюстрації до казок.
Діти ідуть по колу.
Діти
Казки в поле потікали,
Заблукали і пропали.
Вихователь
Сашко, швидко в поле йди,
Казкових героїв ти знайди!
Дитина, яку обирали, перевертає
одну ілюстрацію і називає ту казку, яку знайшла, а також пояснює: які правила
етикету порушили герої цієї казки або навпаки. Якщо дитина сама не може
впоратися, решта дітей допомагають їй.
Немає коментарів:
Дописати коментар